Mobilalkalmazás regisztrálása
Hogyan regisztrálhatja alkalmazását?
Az új jóváhagyási és azonosítási mód használatához, mindenképpen szükséges telefonján a mobilalkalmazási szolgáltatásra, mely alkalmazást frissítenie szükséges az új, 3.0 verziószámmal rendelkezőre.
Jelen esetben ez együtt jár egy újraregisztrálási folyamattal, ami megegyezik az első telepítésnél végigvittekkel.
Szükség esetén telefonos banki szolgáltatást (továbbiakban TeleBank) is igénybe tud venni.
Fontos!
Ehhez szüksége lesz az e-csatorna azonosítójára (7 számjegyű azonosító) vagy felhasználói nevére, és jelszavára.
Amennyiben nem rendelkezik érvényes jelszóval, az TeleBank automata menüjében igényelhet újat.
Hogy is történik az újraregisztráció?
- Elindítja a frissítést/letöltést telefonja operációs rendszerétől függően a store-ban.
- Kérjük, telepítés során engedélyezze, hogy az alkalmazás értesítéseket (push notifications) jelenítsen meg a telefonján, hívásokat indíthasson és kezelhessen, és hogy hozzáférjen helyadataihoz.
- Adja meg NetBank azonosítóját és jelszavát.
- SMS-ben kap egy nyolcjegyű ellenőrző kódot. Kérjük, ezt adja meg, másolja be az applikációba!
- Hozzon létre egy hat számjegyből álló mPIN-kódot! (Ez lehet a korábbi is.) A továbbiakban az mPin segítségével tud belépni.
- Amennyiben készüléke alkalmas erre, és Önnek úgy kényelmesebb, ujjlenyomatával vagy arcfelismeréssel (biometrikus azonosítással) is beléphet az alkalmazásba. Ehhez engedélyeznie kell a biometrikus azonosítást ujjlenyomatával vagy arcfelismeréssel (iPhone).
Mi van, ha elfelejtette az internetbanki azonosítót, vagy többszöri hibás kísérlet miatt kitiltotta magát?
A jó hír, hogy az Erste TeleBank automata menüjében is van lehetőség az elfelejtett internetbanki jelszó helyett újat igényelni.
Ha Ön rendelkezik internetbanki azonosítóval, de elfelejtette vagy hibásan adta meg a belépési jelszavát, készítse elő TeleBank azonosítóját és TPIN kódját, majd hívja a 06 1 298 0222 telefonszámot.
Új belépési jelszót az alábbi lépések segítségével hozhat létre:
- Főmenüben válassza a 2-es menüpontot: Bankkártya ügyintézés és elektronikus banki szolgáltatások
- Majd a 2-es almenüpontot: E-csatorna jelszó (korábban NetBank jelszó) pótlás
Ha Ön nem rendelkezik TeleBank azonosítóval vagy TPIN kóddal, kérje TeleBank ügyintézőink segítségét a fenti telefonszámon.
Felhívjuk figyelmét, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk banki munkanapokon (H-P) 07:00 és 21:00 között áll ügyfeleink rendelkezésére. Automata szolgáltatásaink éjjel-nappal elérhetőek.

Az értesítések könnyebb észlelése érdekében javasoljuk, telefonja beállításánál engedélyezze, hogy a készülék az értesítések beérkezését hanggal és/vagy rezgéssel jelezze Önnek.