Jóváhagyás, ha nem jön értesítés vagy nincs internet-elérhetősége
Mi történik akkor, ha nem érkezik meg az értesítés? Vagy éppen nincsen internetelérés a telefonján?
Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás felületén kezdeményezett műveletek jóváhagyásakor egy színes vizuális kódot is megjelenítünk, melyet az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatással tud beolvasni.
Amennyiben mobilkészülékére nem érkezik meg a megerősítéshez szükséges értesítés, akkor az alkalmazásban válassza a vizuális kód beolvasása funkciót. Mobilkészüléke kamerája az alkalmazáson belül indul el, segítségével tudja a színes vizuális kódot beolvasni. Ellenőrizze a megjelenő adatokat. Jóváhagyáshoz használja mPIN-jét vagy a készüléke beállított biometrikus azonosítóját (ujjlenyomat/arcfelismerés).
Hogy is néz ki ebben az esetben az internetbanki bejelentkezési folyamat?
- Adja meg internetbanki bejelentkezési adatait a számítógépen.
- Ha nem jön értesítés a telefonjára*, a számítógépen kattintson a "Nem kapta meg az értesítést?” szövegre a bejelentkezési mező alján. Megjelenik egy színes vizuális kód.
- A mobilalkalmazási szolgáltatás elindítása után válassza a vizuális kód beolvasást.
- A telefon kamerája segítségével olvassa le a számítógépen megjelenő vizuális kódot.
- Hagyja jóvá a műveletet, és adja meg hat számjegyű mPIN kódját vagy érintse meg az ujjlenyomatolvasót.
- Az alkalmazás automatikusan elindul.
Ha a telefonján nincs internetelérés.
- A telefon kijelzőjén megjelenik egy nyolc számjegyből álló kód.
- Írja be a nyolc számjegyű kódot az internetbanki szolgáltatásba a belépéshez.
A korábban megszokott SMS küldéssel történő jóváhagyási módozatot is eléri a kódbeviteli mezőnél.

Az értesítések könnyebb észlelése érdekében javasoljuk, telefonja beállításánál engedélyezze, hogy a készülék az értesítések beérkezését hanggal és/vagy rezgéssel jelezze Önnek.