I. Nem kaptam push értesítést, mit tegyek?
Ha nem a fenti felületet látod az alkalmazásban, akkor a beállításhoz ITT találsz segítséget.
Samsung
Samsung készüléken
A készüléked Beállításaiban az Értesítések / Ne zavarjanak oldalon kapcsold ki a Ne zavarjanak funkciót, mert ez megakadályozza, hogy készüléked értesítéseket fogadjon!
Ha szándékosan kapcsoltad be ezt a funkciót, de szeretnéd ebben az állapotban is fogadni a George értesítéseket, akkor a George alkalmazást add hozzá a Kivételek listához!
iOS készüléken
A készüléked Beállításaiban a Fókusz / Ne zavarjanak oldalon kapcsold ki a Ne zavarjanak funkciót, mert ez megakadályozza, hogy készüléked értesítéseket fogadjon.
Ha szándékosan kapcsoltad be ezt a funkciót, de szeretnéd ebben az állapotban is fogadni a George értesítéseket, akkor a George alkalmazást add hozzá a Kivételek listához!
Kérjük, ellenőrizd készüléked beállításaiban az Alkalmazás / George / Akkumulátor / Akkumulátor használat menüben a paramétereket!
Lentebb segítünk a Samsung, Huawei és Xiaomi készülékek beállításában. Ha egyéb gyártó termékét használod, érdemes a készüléked beállításaiban az Alkalmazások / George oldalon ellenőrizni az Automatikus indítás, Akkumulátorkímélő beállításokat, Egyéb engedélyeket. Ha így sem találod, keresd fel a gyártó honlapját!
Samsung
1. A Samsung készülékek altatni tudják az alkalmazásokat, ami szintén akadályozza az értesítés fogadást. Készüléked beállításaiban az Akku- és eszközkarbantartó / Akkumulátor / Háttérbeli használat korlátai menüpontban tudod megnézni, hogy be van-e kapcsolva a „Nem használt alkalmazások altatása” funkció. Ha igen, a „Soha nem alvó alkalmazások” közé érdemes felvenned a George Appot.
2. Az akkumulátorhasználat is lehet korlátozott. Keresd a készülék Beállítás / Alkalmazások / George / Akkumulátor menüpontot, és állítsd be a "Nem korlátozott" működést!
Samsung
Huawei
1. Ellenőrizd készüléked beállításaiban az Alkalmazások / Alkalmazások / George / Energiafogyasztási részletek / Alkalmazásindítás menüpontban a beállításokat!
2. Készüléked Beállítások menüpontjában keress rá az „Akkumulátor optimalizálás” lehetőségére! Válaszd ki az „Az összes alkalmazás” -t, és a George-ot kiválasztva a pöttyöt tedd át a „Tiltás” -ra!
Huawei
Xiaomi
Keresd az Alkalmazások / George oldalon az Automatikus indítás, Akkumulátorkímélő beállításokat, és az Egyéb engedélyeket!
Kérjük, ellenőrizd az alkalmazásban, a Profil / Értesítések és Őrszem/ Alkalmazás beállításai / Értesítések funkcióban a lenti beállításokat!
Ha készüléked nem támogatja a Google szolgáltatásokat, akkor kérjük, ellenőrizd készülékeden az App Gallery alkalmazásban, hogy a HMS Core applikációnál látszik-e a frissítés lehetősége! Ha igen, végezd el a frissítést!
A mobiltelefonra telepített tisztitó alkalmazások blokkolni tudják az értesítéseket. Kérjük, ellenőrizd a készülékedre telepített alkalmazásokat és azok beállításait! Keresd az értesítéstisztító funkciót!
Ha az alkalmazás mobilinternet felhasználását korlátoztad a korábbiakban, ez is okozhat gondot.
Kérjük, ellenőrizd készüléked beállításaiban, hogy a George Appnak adtál-e meg korlátozást az internet felhasználásra!
iOS
Huawei
Keresd az Alkalmazások / George oldalon az „Adathasználat” menüpontot!
Xiaomi
Keresd az Alkalmazások / George oldalon az Automatikus indítás, Akkumulátorkímélő beállításokat, egyéb engedélyeket!
Samsung
Készüléked beállításaiban keresd az Alkalmazások / George / Mobiladatok menüpontot, ahol engedélyezd az Adathasználat Adattakarékos módban lehetőséget!
Ha a fentiek elvégzése után még mindig nem kapod meg a George App értesítést (push üzenetet), indítsd újra a telefonod, hogy frissüljenek a beállítások!
Ha a felsorolt beállítások egyike sem segített, próbáld ki, mert számos esetben az alkalmazás törlése és újraaktiválása megoldja a problémát.
Android
A készülék beállításain belül az Alkalmazások/George/Tárhely menü pontban töröld az adatokat!
Adattörlést követően távolítsd el, majd telepítsd újra és aktiváld az alkalmazást! Fontos, hogy az aktiválás során engedélyezd a George App értesítést, az 1-es pontnak megfelelően!
iOS
A készüléked Beállításaiban az Általános / iPhone tárhely / George menüben válaszd a „Törlés” lehetőséget! A sikeres törlést követően telepítsd újra és aktiváld az alkalmazást! Fontos, hogy aktiválás során engedélyezd a George App értesítést az 1-es pontnak megfelelően!
Amennyiben nem érkezett meg George Appban a jóváhagyó üzenet, úgy jóváhagyhatod a vásárlást Internetes vásárlás ellenőrző SMS kóddal is. Ehhez lépj rá a Nem érkezett meg a jóváhagyó értesítés? alatti Jóváhagyás e-Csatorna jelszóval és SMS-sel linkre és kérd SMS-ben a kódot.
II. Elfelejtettem e-csatorna jelszavamat, mit tegyek?
Ha érvényes e-csatorna jelszavát elfelejtette, Erste TeleBankon keresztül igényelhet újat:
III. Miért nem történt az internetes kártyás vásárlásnál kétfaktoros azonosítás?
Jelenleg nem minden online kereskedő támogatja a hitelesítést. Ha a hitelesítés nem történik meg, a kereskedői oldalon nem minden esetben jelenik meg az azonosítás szükségét jelző felület.
A törvényi előírás szerint kötelesek vagyunk az erős ügyfél-hitelesítés nélkül végrehajtott online kártyás vásárlásokat elutasítani.1
1A pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. tv. 55/C §
IV. Miért utasították el a vásárlásom?
1) Erős ügyfél-hitelesítés hiánya ügyfél részéről
A törvényi előírás szerint kötelesek vagyunk az erős ügyfél-hitelesítés nélkül végrehajtott online kártyás vásárlásokat elutasítani1.
Az erős ügyfél-hitelesítés végrehajtásának alapfeltétele, hogy rendelkezzen Internetes vásárlás ellenőrző kód szolgáltatással. Ez biztosítja, hogy online vásárlásait George App alkalmazásában vagy e-csatorna jelszava és a tőlünk kapott Internetes vásárlás ellenőrző SMS kóddal jóváhagyhassa. Ha a tranzakció hitelesítésének/banki ellenőrzésének hiányára utaló hibaüzenetet kap, vagy nem biztos abban, hogy rendelkezik a szolgáltatással, kérjük, vegye fel a kapcsolatot TeleBankunkkal!
2) Erős ügyfél-hitelesítés hiánya kereskedő részéről
A törvényi előírás szerint kötelesek vagyunk az erős ügyfél-hitelesítés nélkül végrehajtott online kártyás vásárlásokat elutasítani1. Ez alól kizárólag a törvény által megszabott keretek között tehetünk kivételt.
A vásárlást a törvényi előírásoknak megfelelően elutasítjuk, ha
1) A vásárlást a szolgáltató online kártyás tranzakcióként küldte engedélyezésre és
2) Az engedélyezésre beérkezett vásárlás adataiban a szolgáltató azt az információt tüntette fel, hogy a tranzakció végrehajtása során kereskedői oldalról nem történt erős hitelesítés, vagy a kereskedő nem képes erős ügyfél-hitelesítésre.
Ha a vásárlás adataiban az található, hogy az egy online kártyás tranzakció és a vásárlás során történt kereskedői oldalon erős ügyfél-hitelesítés, akkor erős ügyfél-hitelesítés hiánya miatt nem utasítjuk el.
Ha Erste kártyáját egy másik kártya mögé regisztrálta, előfordul, hogy a vásárlást nem a kereskedő közvetlenül, hanem ezen másik kártya szolgáltatója küldi felénk engedélyezésre. Ha a fizetést elutasítottuk, javasoljuk, hogy próbálja meg a vásárlást közvetlenül Erste kártyájával.
1A pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. tv. 55/C §