Tegyük meg az első lépéseket együtt!

Mire lesz szüksége, hogy használni tudja Erste termékeit és szolgáltatásait?

1. Megváltozott a bankszámlaszáma

Új, Erste számlaszámáról tájékoztassa mindazon érintetteket, akiknek Ön utal, akiktől utalást vár (pl. munkáltatója)! 

Új, Erste bankszámlaszámát megtalálja a 2017. január folyamán Citibanktól kapott ügyféltájékoztató levélben vagy február 7-től az Erste NetBankban.

Az Erste NetBank elérhető a netbank.erstebank.hu/lakossagi oldalról.



 

3. NetBank aktiválás

A belépéshez az Erste NetBank azonosítójára és NetBank jelszavára van szüksége.

Kérjük, jelszava megadásakor figyeljen a kis- és nagybetűk pontos használatára!

NetBank azonosítóját megtalálja a 2017 januárjában kapott ügyfél tájékoztató levelében, emellett a belépéshez az új azonosító mellett a korábban megszokott felhasználónevét is használhatja.

Kezdeti NetBank jelszavát az Erste Bank SMS-ben küldte el Önnek. Ezt a kezdeti jelszót biztonsága érdekében az első belépés alkalmával meg kell változtatnia! Ha Ön már korábban is az Erste Bank ügyfele volt és rendelkezik NetBank azonosítóval és jelszóval, akkor továbbra is ezek segítségével tud belépni a szokott módon. 

Ha valamilyen oknál fogva NetBank jelszava tiltásra került, kérjük, haladéktalanul jelezze ezt az Erste TeleBankban (06 1 298 0222) vagy bármely Erste bankfiókban.

Amennyiben egyszeri belépési SMS kódot is kap belépése biztonságosabbá tétele érdekében, kérjük, legyen tekintettel arra, hogy a kód egyszer használatos és 5 percig érvényes!

 

A belépéshez bármilyen böngésző használható, de javasoljuk minden esetben a böngésző beállításaiban a reklámblokkoló (például AdBlock) bővítmények kikapcsolását , valamint a Javascript futtatásának engedélyezését.



 

2. Bankkártya használat és aktiválás

Bankkártya használat
Új, Erste bankkártyáját 2017 januárjában postára adtuk Önnek. Javasoljuk, hogy az átadás napjaiban mind a régi, mind az új bankkártyáját tartsa magánál!
Régi, Citibank kártyáját mindaddig használhatja, míg egy SMS-ben a Citibank nem értesíti Önt a kártya blokkolásáról. Ezt követően Ön már nem tud azzal fizetni vagy ATM-ből készpénzt felvenni. Az új, Erste bankkártyájának élesítéséről az Erste Bank küld SMS-t az adatátadást követően. Az SMS-ben értesítjük Önt, hogy lehetősége nyílt kártyája aktiválásra. Kérjük, aktiválja új bankkártyáját minél előbb!

Bankkártya aktiválás
Az új Erste bankkártya az első PIN kódot igénylő vásárlással vagy ATM-nél történő egyenleglekérdezéssel aktiválható (chip leolvasásával és PIN-kód megadásával). Az Ön PIN kódja változatlan. Amennyiben Ön a Citibanknál nem rendelkezett választott PIN kóddal, úgy 2017. február első felébenpostai úton új PIN kódot kap az Erste Banktól. Ebben az esetben új, Erste bankkártyáját kizárólag az Erste TeleBank (06 1 298 0222) 2-es menüpontjában aktiválhatja.

4. Erste TeleBank a nap 24 órájában

Erste Telebank:  06 1 298 0222
Az ügyintézéshez T-PIN kódjára van szüksége, amennyiben az elsődleges telefonszámáról indítja hívását, TeleBank PIN (T-PIN) kódja megegyezik a CitiPhone Banking azonosításhoz használt négyjegyű telefonos T-PIN kódjával. 

Amennyiben nem a Citibanknál megadott elsődleges telefonszámáról indítja hívását, úgy a sikeres azonosításhoz szüksége van TeleBank azonosítójára is. TeleBank azonosítója megegyezik NetBank azonosítójával, amit a 2017 januárjában kapott ügyfél tájékoztató levelében talál. TeleBank PIN (T-PIN) kódja megegyezik a CitiPhone Banking azonosításhoz használt négyjegyű telefonos T-PIN kódjával. Ha Ön már korábban is az Erste Bank ügyfele volt és rendelkezik TeleBank azonosítóval és T-PIN kóddal, akkor továbbra is ezek segítségével tud belépni a szokott módon.